Tuesday, April 8, 2008

Autobusem za kariérou

Tudle jsem jel autobusem s SA, před Brnem na dálnici byla nehoda, řidič to objel ještě do větší zácpy ve městě a korunoval to uvíznutím na mělčině, takže nás vysadil někde v St. Lískovci.
Pořídil jsem si kartu Megabus, abych jezdil za korunu Praha-Brno, hned první jízdu bus přijel o půl hodiny později a pak v Chodově zastavil úplně, takže jsem jel stopem. Ale řidič byl fajn a říkal, že mu kdysi jeden stopař chtěl vykouřit, což mě trochu zarazilo, ale on na to, že mu dal do držky a vyhodil ho. Asi kousal.
---
Jeden můj známý z hospody (40) mi pokaždý říká: "Jéňo, už si napsal knihu, když si ten novinář?" Už mě s tim sere, takže budu muset napsat knížku, podepíšu ji a donesu mu ji do železářství. A bude z toho bestseller a všichni kritici budou psát, jaká to je neoriginální mrdka, protože všechno již bylo napsáno a psát jinak už skoro nejde, takže je nutný psát obyčejně, což je vlastně už taky profláklý. Je to jak s hudbou, už nic novýho nevznikne, všechno už tu bylo. Kurva zamrdanej neoriginální svět, abych šokoval, budu psát spermatem smíchaným s hovnama na oblohu a stejně to už tu určitě bude.

No comments: